• פיליפ

10 הרגלים טובים לעובדי משרד


ידועה לכולם שעבודה במשרד גורמת לבעיות בריאותיות מסוימות.


עבודה מתמשכת מול המחשב:

1. מעייפת עיניים

2. במשך יום שלם גוף נמצא במצב לא נוח

3. לחצים מתמידים

4. תזונה לקויה


כל זה גורם לנו להרגיש שבורים בסוף היום.


הרגלים בריאים:


1. תתחילו לעלות ולרדת במדרגות. תנסו להשתמש במעלית כמה שפחות, אנחנו גם ככה

יושבים יותר מדי.



2. תנסו לשתות פחות קפה. כל אדם צריך לצרוך מינימום שני ליטרים מים במשך כל יום. אני בטוח שאתם לא שותים מספיק ובנוסף הקפה מוציא את הנוזלים החשובים מהגוף.



3. תתחילו לאכול פחות פאסט-פוד ואוכל מלא בשמן. אני מבטיח שכבר בימים הקרובים תרגישו יותר טוב.



4. קחו כמה פרות ואגוזים לעבודה.



5. עדיף להתלבש בבגדים שעשויים מבד טבעי. ברור שנעליים יפות זה ליגה,

אבל תשתדלו שהן גם יהיו נוחות לכם.

תתפלאו, אבל הנעליים משפיעות על מצב הרוח שלכם. בנעליים לא נוחות תרגישו עייפות יותר מהר, וזה לא מה שאנחנו רוצים להרגיש בעבודה.



6. תשימו תמונה של אנשים חשובים לכם על שולחן העבודה (אם החברה מאפשרת את זה). ככה שעות העבודה יהיו יותר נעימות.

תיקנו כל מיני דברים קטנים שמשמחים אתכם, כמו:


- עט יפה

- מחברת לא שגרתית

- עפרונות חדשים

-פרח בכד וכו'


בקיצור, תשתמשו בדמיון שלכם ועבודה תתחיל להביא לכם אושר.



7. אל תשכחו את היגיינה של מקום העודה! אפילו אם אתם מחוברים לאבק הזה באופן אישי, זה לא בריא לבת בסביבתו. תשתדלו להיפרד ממנו.



8. מהבוקר תכוונו את עצמכם אל יום חיובי מכל הבחינות. תדברו, תחייכו. בכל עבודה אפשר למצוא זמן למשהו נעים.



9. המלצה לוורקוהוליקים: עבודה תהיה יותר פרודוקטיבית אם תנוחו בסופ''ש כמו שצריך!

- זה מצוין אם אתם אוהבים את עבודתכם,

אבל אל תתנו לה לכבוש את חייכם!

תאמינו, שיש עוד הרבה מה לראות מחוץ למשרד.

- תזכרו בתחביבים שהיו לכם,

- תתקשרו למשפחה,

- תקדישו זמן לעצמכם.


אם אתם מרגישים לא טוב - תישארו בבית וקחו חופשת מחלה.

עבודה - זה עבודה, אבל הבריאות היא קודמת לכל!



10. רופאים ממליצים לפחות פעם ב20 דקות להעביר את המבט מהמסך אל משהו אחר.

תסתכלו בחלון, אל התמונות שיש לכם על השולחן (מאז שקראתם את כתבה שלנו),

פשוט תנו לעיניים מנוחה.


ההמלצות הפשוטות האלה יעזרו לכם לשנות את מצבכם לצד חיובי ולהוריד את כמות הלחץ גם בעבודה וגם בחיים יום-יומיים.